Chocolate Maker :)

My photo
Town Planner at the day and Chocolate maker at the nite :)

16 Cavities order...

Salam....Actually gambar2 order yang ni dah masukkan pon dalam fb...cuma xsempat nak write in blog... yana sebenarnye lagi suka wat by cavities...nampak dia kemas je dalam cavity dia..hihihi...neway thanks pada kawan-kawan my biz partner yang order ni.... order ni special sikit sebab yana cmpur gak dengan single choc yang guna white chocolate..terlanjur ada order yang by wording b4 ni...ok...jom negok details...


16 Cavities RM20 sahaja.
Delivery to Tangkak by Akmal my bizz partner....

1st.....siap!


Ni 1st order la yang diterima....xda theme...so yana bg black je la...ngam dengan warna kotak gold tu...
thanks yer awk yang order :)


2nd....siap :)


ok....ni kaler yang paling yana suke...sweetnye...RM 20 je....siap card.... ni special sikit...sebab ada choclate wite bentuk love...nak macth kan degan theme la kunun2....hehehe...hope so org g order n org yang menerima tu hepi dgn coklat ni.... :)

3rd!!!siap.......pasni leh tido..heee


Ni pon cun....theme dia biru....so yana wat kan simple card pon kaler biru :) ni pun ada praline choclate white with chocolate filling.....xraser pon...tapi gerenti sedap....sebab combination dia sesuai :)


oK....thanks sangat-sangat pada yang order....hepi buat ni...hilang segala beban dalam kepala....semoga Allah murah kan lagi rezki yana n semua yang support...amin!

No comments:

Post a Comment